top of page

ניהול עמותה לרווחת בעלי חיים בזמן משבר

חברים יקרים,

שמי אלה אבין, ואני מכהנת כמזכ"ל של ארגון 'נח'. אני מנהלת את עמותה בהתנדבות מלאה ללא קבלת כל תמורה מזה 8 שנים, וזאת בנוסף לעבודה שלי בשכר כמהנדסת באחת החברות הגדולות במשק.

אני רוצה לשתף אתכם בחוויות האישיות שלי ולספר על אתגרים בניהול של עמותה בזמן משבר.

לפני שבועיים המעסיק שלי הוציא אותי לחל"ת בעקבות משבר הקורונה. מאז אני עובדת סביב השעון כמעט ללא שינה ונטל העבודה רק גדל והולך. מתחילת המשבר אנו מקבלים כל יום וכל היום מבול של פניות לעזרה מכל הארץ, מיילים, שיחות, ווטסאפים ומסרים בעמוד הפייסבוק על כלבים מוזנחים, חתולים רעבים, חולים, חתולות בהריון ומניקות שנשארו מאחור במקומות נטושים וגם פניות של מאכילים שנשארו ללא פרנסה ומתקשים לרכוש מזון לחתולי הקהילה.

אני מוצאת את עצמי נלחמת בכל כוחי לא לטבוע במבול הצער שמציף אותי עד החנק. אחרי סיבוב ההאכלה ואנטיביוטיקה לחתולים ברחוב, אני שמה את הרגשות בצד וחוזרת למחשב .החתולים


שלי שבבית כבר מחכים להתיישב לידי. הם חוגגים כשאימא בבית.

לעומת מבול הפניות שהולך וגודל, המשאבים מצטמצמים וקשה יותר מתמיד לגייס כספים בעת חירום. לכן אני נדרשת לחשב מסלול מחדש: לבחון את תקציב העמותה, לצמצם בהוצאות ועם כל הצער שבדבר לדחות פרויקטים חשובים.

במשבר הקורונה כמו בכל משבר, הראשונים שנפגעים הם החלשים והשקופים ביותר – בעלי החיים!

ארגון נח עומד בחזית המלחמה להצלת בעלי החיים ושמירה על רווחתם. זו מלחמה קשה ולעתים לא נראית. בימים האלה אנו מנהלים מאבקים משפטיים לשינוי תקנות והנחיות לשעת חירום ונלחמים נגד מפיצי פייק ניוז שעלולים לגרום לפגיעה בכלבים ובחתולים. חשוב לזכור כי כלבים וחתולים לא מעבירים את וירוס הקורונה לבני אדם.

יחד עם הקושי הגדול, המשבר נותן הזדמנות ללמוד ולגלות מי באמת נמצא שם עבורנו, מי השותפים האמיתיים לערכים ולעשייה שלנו. אני מגלה מי זמין בכל עת, יום ולילה, כדי להניע מאבקים משפטיים. מי מוכן לנסוע לנתב"ג ביום שבת כדי ללכוד חתולים שקופים לעיקורים וסירוסים ולהחזיר אותם אחרי שעוקרו וטופלו בשעה 1 בלילה ביום שני, מי עובד על מציאת פתרונות, מי מסייע ביצירת קשרים, מי תורם מכספו ומי מזמנו, מי מסייע באדמיניסטרציה. אלה האנשים שנמצאים שם עבורנו, עבורכם, עבור בעלי החיים השקופים וגם עבור האמת שלהם, אישית ומקצועית.

אלה השותפים של עמותת נח שעובדים סביב השעון על מנת שבעלי החיים לא יהיו שקופים ויזכו לחיות בכבוד וברווחה.

רוצים לסייע ולהושיט יד? אני מזמינה אתכם לבקר בדף הפייסבוק שלנו ובקרוב באתר החדש. בואו לתמוך בנו בתרומה, לשתף, ללמוד ולפעול בערבות הדדית כדי להציל חיים.

חג אביב שמח,

אלה


69 צפיות0 תגובות
bottom of page